Kirby has always been an all-round hero, but now you can get in touch with the softer side of this Nintendo icon at the new website for Kirby’s Epic Yarn.
Set in the appropriately named Patch Land, Kirby’s Epic Yarn sees the intrepid adventurer drawn into a world where everything is made of material and the versatile power of yarn offers all sorts of exploration options.
You can now take a closer look at the game and its unique charms by visiting the new official website for Kirby’s Epic Yarn. Find out how two players can enjoy the experience together in co-op mode, watch videos of Kirby’s many transformations and learn about the host of ways you can have fun away from the main adventure.
If you want to know more about Kirby’s Epic Yarn, the official website is the perfect place to unravel all the facts!