Kirby was altijd al een held, maar op de officiële site voor Kirby's Epic Yarn zie je hem van zijn zachtste kant!
Kirby's Epic Yarn speelt zich af in Patch Land, een wereld waar alles uit stof en textiel bestaat en de vele functies van een draadje wol allerlei mogelijkheden geeft om de boel te verkennen.
Met een bezoekje aan de nieuwe, officiële site voor Kirby's Epic Yarn kun je het spel en zijn unieke charmes eens beter bekijken. Ontdek hoe spelers samen van het spel kunnen genieten in de coöperatieve stand, bekijk video's van Kirby's vele transformaties en kom erachter op hoeveel manieren je plezier van het spel kunt hebben.
Als je meer wilt weten over Kirby's Epic Yarn, is de officiële site de perfecte plek om materiaal te vergaren!