The Electronic Entertainment Expo - or E3 for short - is the biggest event on the calendar of the gaming industry. It’s an annual trade show that brings developers, publishers and press from all over the world together in sunny Los Angeles for three days filled to the brim with new announcements and games galore.
If you're excited to hear all the news from Nintendo's E3 Presentation, our dedicated E3 hub has you covered! Nintendo has set up a special portal for fans around the world to watch full start-to-finish video coverage of the event.