De Electronic Entertainment Expo, afgekort E3 , is het grootste evenement op de kalender van de videospellenindustrie. Het is een jaarlijkse beurs waarbij ontwikkelaars, uitgevers en pers elkaar ontmoeten in het zonovergoten Los Angeles voor drie dagen gevuld met nieuwe, opwindende aankondigingen en spellen in overvloed.
Als je graag onmiddellijk op de hoogte wilt zijn van het nieuws van Nintendo's E3-presentatie, dan is ons E3 portaal dé plek waar je moet zijn! Nintendo heeft dit speciale portaal opgezet voor fans van over de hele wereld om een volledige videoverslaggeving van het evenement te kunnen volgen.