Rescuing Princess Peach in New Super Mario Bros. Wii is a tall order. With an army of Bowser’s loyal followers standing in your path and all manner of pitfalls to negotiate, it takes a special hero to get the job done.
If you’ve found yourself falling slightly short in Mario’s latest adventure up until now, have no fear. Our Games Support section now includes some helpful New Super Mario Bros. Wii tips, including info on how to stock up on some much needed 1-Up Mushrooms, where to find carefully concealed Warp Cannons and how to tackle some of the game’s bothersome bosses.
Click here to visit our Games Support section and gain inside access to some New Super Mario Bros. Wii secrets that will set you firmly on the path to victory!