Het is geen koud kunstje om Princess Peach te redden in New Super Mario Bros. Wii. Met al die loyale volgelingen van Bowser en andere hindernissen op je pad, is er heel wat moed en volharding vereist om die klus te klaren.
Als je moeite hebt om Mario’s nieuwste avontuur te voltooien, komt onze hulp vast als geroepen. In onze spelhulpsectie vind je namelijk een heleboel handige tips voor New Super Mario Bros. Wii, inclusief info over hoe je een enorme hoeveelheid 1-Up Mushrooms te pakken kunt krijgen, waar de Warpkanonnen zich bevinden en hoe je die lastige eindbazen kunt verslaan.
Klik hier om naar onze spelhulpsectie te gaan en de geheimen van New Super Mario Bros. Wii te ontdekken. Hiermee komt de overwinning alweer een stapje dichterbij!