Join forces with Legendary Pokémon to take on the evil organisation known as the Pokémon Pinchers in Pokémon Ranger: Guardian Signs, out now for Nintendo DS!
Explore the new Oblivia region with the help of Ukulele Pichu and save the land from the powers of darkness by capturing and befriending Pokémon with the Capture Styler on the Nintendo DS Touch Screen.
For the first time in the series, you can call Pokémon to your aid by drawing their Ranger Sign on the Nintendo DS Touch Screen. Here's a head-start to help you on your adventure. As soon as you've learned how to draw Ranger Signs with your Capture Styler you can use this special Sign to call Aipom — a Pokémon with a very useful Rock-group Poké Assist.