Give your brain the workout it deserves! More Brain Training from Dr Kawashima: How Old Is Your Brain, the sequel to the very popular Dr Kawashima's Brain Training: How Old Is Your Brain?, is available now. Join the more than 10 million Nintendo DS owners worldwide who are sharpening their minds through Brain Training!
Building on the success of the original, More Brain Training from Dr Kawashima challenges your mind in a wide variety of all-new exercises. All you need is a few minutes a day to give your brain a good workout.
In addition to daily training exercises and sudoku, More Brain Training features several multiplayer challenges that let you see how your brain stacks up against the brains of your friends! To find out more detailed information about the new exercises, go to the official Touch! Generations game page.