Geef je hersenen de workhout die ze verdienen! Meer Brain Training van Dr. Kawashima: Hoe oud is jouw brein?, het vervolg op het populaire Dr. Kawashima's Brain Training: Hoe oud is jouw brein? is vanaf vrijdag verkrijgbaar. Sluit je aan bij de meer dan 10 miljoen DS-eigenaars van over de hele wereld die hun brein scherp houden met Brain Training.
Voortbordurend op het succes van het origineel, daagt Meer Brain Training je brein uit in een heel scala aan gloednieuwe oefeningen. Het enige dat je nodig hebt om je hersenen te trainen is enkele minuten per dag.
Behalve de dagelijkse oefeningen en de sudokupuzzels, bevat Meer Brain diverse uitdagingen voor meerdere spelers. Daarmee kun je uitvinden hoe jouw hersenen eraan toe zijn in vergelijking met die van je vrienden! Bezoek de Touch! Generations-website om meer gedetailleerde informatie te lezen over de nieuwe oefeningen.