Now, I’d like to ask each of you to say which of the games you especially like.
Packing Pests was one that I played over and over again in frustration. My frustration when I make a mistake sorting out the bugs from the sweets is intense!
And the phrases that you catch a glimpse of sometimes are fun. The game itself is really simple, but I think people like primary school pupils will really go for it.
I myself can’t get enough of Bossa Nova, which I brought up earlier. If I had played that when I was in primary school, I would have been mimicking those sexy voices so much that my parents would have been mad at me!
Um, at first, there was an underlying bossa nova rhythm like ♪doot dit-dit-doo-dit dit, and we had Tsunku-san add music to that.
We listened to that song and decided to give the visuals a fairy-tale atmosphere.
We made it so you can only hear those grown-up voices in the main rhythm game. You can’t hear them when you’re practising.
I suppose everyone is taken aback when they play the main game for the first time.
They say that it’s easier for people to follow something moving from left to right.