Nu wil ik elk van jullie vragen welke spellen jullie het leukste vinden.
Verrassend genoeg was Packing Pests het spel dat ik steeds weer opnieuw speelde. Ik raakte echt gefrustreerd als ik me vergiste bij het onderscheiden van de insecten en de snoepjes!
En de teksten die soms even verschijnen zijn ook leuk. Het spel zelf is heel simpel, maar ik denk dat kinderen van de basisschoolleeftijd, bijvoorbeeld, er helemaal in op gaan.
Ik krijg zelf niet genoeg van Bossa Nova, het spel dat ik eerder al noemde. Als ik dat spel had gespeeld toen ik zelf nog op de basisschool zat, had ik die sexy stemmen zo vaak nagedaan dat mijn ouders boos waren geworden!
Eh, we begonnen met een onderliggend bossa nova-ritme, zo van, ♪doot dit-dit-doo-dit dit, en daar lieten we Tsunku muziek aan toevoegen.
We luisterden naar dat nummer en besloten de beelden een sprookjesachtige sfeer te geven.
We hebben het zo gemaakt dat je die volwassen stemmen alleen hoort in het ritmespel zelf. Je hoort ze niet tijdens het oefenen.
Elke speler zal wel even opkijken als hij of zij dit spel de eerste keer speelt.