Achieve goals in the additional StreetPass games to earn plaza tickets! You can swap plaza tickets* for extra hats or outfits for your Mii in the Exchange Booth. Can you unlock all the outfits in your Mii character’s wardrobe?
To purchase additional games for StreetPass Mii Plaza, select the Shop icon from the plaza menu. Choose the game you want to purchase, then speak to the rabbit to proceed with the purchase process. You can also choose to purchase StreetPass Mii Plaza Premium or the games in bundles.
To see the most recent updates, go to the far left of the menu within StreetPass Mii Plaza and select "Check for Updates". To purchase additional StreetPass Mii Plaza games, a system update may be required. For more information on system updates, please visit our Support section.
Please check StreetPass Mii Plaza to get the latest pricing and bundle information.
You can choose to download either StreetPass Slot Racer or StreetPass Trader for free!
Take control of a slot car and race against players you meet! Be sure to slow down to take tight bends, or you'll go flying off the track. As you come out of a curve, accelerate quickly to boost ahead of the competition.
Customise your slot car by changing its colour, chassis, tyres and more to create a vehicle to be proud of. Give yourself a winning advantage by building Booster Chips with the aid of other players and triumph on the track!
You can choose to download either StreetPass Trader or StreetPass Slot Racer for free!
Hordes of hungry, hungry heroes are on their way to rescue the king, but on their way they need a hearty meal! Cook up a storm using ingredients brought along by the weary travellers, and rustle up recipes that'll give them the energy to fight on!