3-2-1, Rattle Battle!
3-2-1, Rattle Battle! is a party game packed with exciting mini-games. Intuitive controls mean that anyone can enjoy playing - just grab the Wii Remote and shake it to “rattle”. Great fun for single players, but the party really gets started when you play with friends and family! Register high scores on Nintendo Wi-Fi Connection Ranking to see how you measure up against players from around the globe!
With a total of 12 mini-games, you and your friends are in for a rattling good time!