3-2-1, Rattle Battle!
3-2-1, Rattle Battle! is een partygame boordevol spannende minigames. De intuïtieve besturing zorgt er voor dat iedereen kan spelen - pak gewoon de Wii-afstandsbediening en schud het op en neer om te "ratelen". Fantastisch om in je eentje te spelen, maar het wordt nóg leuker als je met vrienden en familie speelt! Sla je hoogste scores op het Nintendo WFC-klassement op om te kijken hoe je het tegen andere spelers over de hele wereld doet!
Met 12 minigames in totaal zullen jij en je vrienden ratelend veel speelplezier hebben!