Take to the court and face off against the Mushroom Kingdom’s best and biggest in Mario Tennis: Ultra Smash for Wii U.
Up to four players can play as their favourite Super Mario characters in this extraordinary tennis game. Compete in a variety of exciting modes on your way to becoming a true tennis pro: work your way up the ranks in Knockout Challenge, practise shots in Mega Ball Rally, or seek out new challengers online*!
Come out swinging and perform well-timed Chance Shots to get a tactical advantage over your opponent. Master all-new moves like the high-hitting Jump Shot and the almighty Ultra Smash, a powerful move that’ll leave the competition struggling to keep up!
If you want to dominate the court, you’ll have to up your size as well as your game! Grab a Mega Mushroom during a match to temporarily grow gigantic and turn the game around!
Mario and co. serve up a grand slam with Mario Tennis: Ultra Smash, only on Wii U.