Ga de tennisbaan op en neem het op tegen de grootste spelers uit het Paddenstoelenrijk in Mario Tennis: Ultra Smash voor de Wii U.
Maximaal vier spelers kunnen als hun favoriete Super Mario-personages spelen in deze unieke tennisgame. Ontdek diverse spelstanden waarin je een echte tennispro kunt worden: klim op in de ranglijsten in de spelstand Knock-outtoernooi, oefen je slagen in Recordrally of neem het online* op tegen nieuwe uitdagers!
Gebruik goedgetimede kansslagen om je tegenstander in het defensief te dringen. Ontdek gloednieuwe moves zoals de sprongslag en de supersterke ultrasmash, waar de tegenpartij beslist niet van terug heeft.
Als je het spel echt wilt overheersen, zul je letterlijk een grote speler moeten worden. Pak een megapaddenstoel tijdens een wedstrijd om tijdelijk enorm groot te worden en het spel naar je hand te zetten.
Mario en zijn vrienden spelen tennis van formaat in Mario Tennis: Ultra Smash, exclusief voor de Wii U.