Take your high scores online and compete with friends on the worldwide leaderboards.
Beat matching meets kung fu in KickBeat, an award-winning rhythm game where rhythm and action merge seamlessly. It features licensed tracks from a diverse line-up of artists, including well-known bands such as Pendulum and P.O.D, indie pioneers Celldweller and Blue Stahli, and hidden talents like electronic music producer Voicians and Taiwanese rapper Shen Yi.
Take your high scores online and compete with friends on the worldwide leaderboards.