KickBeat Special Edition
Het veelgeprezen KickBeat is een combinatie van ritme en kung fu, waarin ritme en actie naadloos op elkaar aansluiten. De game bevat muziek van diverse artiesten, onder wie bekende bands zoals Pendulum en P.O.D., de indie-pioniers Celldweller en Blue Stahli, en verborgen talenten zoals Voicians (elektronische muziek) en de Taiwanese rapper Shen Yi.
Zet je beste scores online en neem het op tegen je vrienden in wereldwijde ranglijsten.