Wallachia: Reign of Dracula
Wallachia: Reign of Dracula is an action & shooter platformer inspired by great video game classics. The game will challenge your reflex, aim and agility skills. It's unparalleled difficulty will satisfy fans of old-school, unforgiving and complex gameplay. Watch out for enemies attacking you from every direction, hidden traps and ruthless bosses! The game has a full, professional voice-over by professional actors, Kira Buckland and Robert Belgrade. You will enjoy a unique soundtrack and story revolving around the one and only true vampire - Vlad the Impaler.
Then get ready for a brutal, yet satisfying adventure! Travel through the land of Wallachia and face the forces of Vlad Dracula!