Voel je je al bloeddorstig?
Wallachia: Reign of Dracula is een actie- en schietplatformspel geïnspireerd op geweldige klassiekers. De game vraagt veel van je reflexen, richtvermogen en wendbaarheid. De ongeëvenaarde moeilijkheidsgraad zal fans van ouderwetse, genadeloze en complexe gameplay als muziek in de oren klinken. Pas op voor de verborgen vallen, meedogenloze eindbazen en vijanden die je vanuit elke hoek aanvallen! De game is volledig ingesproken door de professionele stemacteurs Kira Buckland en Robert Belgrade. Geniet van de unieke soundtrack en het verhaal dat draait om de enige échte vampier: Vlad Dracula.
Maak je dan op voor een heftig maar fenomenaal avontuur! Reis door het land van Walachije en neem het op tegen de troepen van Vlad Dracula!