Snooker 19
THE BIGGEST STARS IN WORLD SNOOKER
Play in every officially licensed tournament as any of the top 128 players in the world including: Mark Selby, Ronnie O’Sullivan, Ding Junhui and legends of the sport like Ken Doherty and Jimmy White.
This is the most authentic simulation of the sport ever created, with TV-style presentation and commentary, true-to-life physics and advanced artificial intelligence.
Make history and break records as you assume the career of your favourite snooker pro, or start a brand new journey fresh from the Q-School academy.
Choose from a full suite of offline and online modes, from quick play online match-making to global online tournaments that link in real-time with the live World Snooker calendar. Plus fully customised matches of full snooker, 6-red and shoot-out for both online and offline competition.