DE GROOTSTE STERREN VAN WORLD SNOOKER
Speel in alle officiële gelicentieerde toernooien als een van de beste 128 spelers ter wereld, waaronder Mark Selby, Ronnie O’Sullivan, Ding Junhui en snookerlegendes zoals Ken Doherty en Jimmy White.
Dit is de meest levensechte snookersimulatie ooit, met presentatie en commentaar zoals in de snookerwedstrijden op tv, natuurgetrouwe fysica en geavanceerde kunstmatige intelligentie.
Schrijf geschiedenis en breek records terwijl je de carrière van je favoriete snookerprof naspeelt of begin een nieuw avontuur waarbij je net van de Q-School komt.
Kies uit verschillende offline en online spelstanden, van een snel spel met matchmaking tot wereldwijde online toernooien die gelijklopen met de echte World Snooker-kalender. Plus volledig aanpasbare wedstrijden traditioneel snooker, 6-red en shootout, zowel voor online als offline competities.