Kukoos: Lost Pets
On a planet covered in water, a fun and adventurous species known as the Kukoos live on the only island that is home to the Kukoo tree. After an experiment in which the Kukoos attempt to make their pets more obedient goes haywire, it is up to the Kukoos to find their newly aggressive and unruly pets and regain control, restoring harmony to the once peaceful Kukoo tree.
Travel through secret worlds within the massive Kukoo tree to find your friends and end the pet rebellion! This charming 3D platformer takes you across the vast and colorful Kukoo universe, where you'll take charge of an array of pets and use their individual abilities to battle against unique bosses, find hidden collectibles, and solve ancient puzzles. Journey solo or team up with up to three friends to enjoy a four-player adventure unlike anything you've seen before!