Kukoos: Lost Pets
Op een planeet bedekt met water leven de Kukoos, een leuke en avontuurlijke soort die op het enige eiland met een Kukoo-boom wonen. Het experiment van de Kukoos om hun huisdieren gehoorzamer te maken, is mislukt! Het is nu aan de Kukoos om hun agressieve en onhandelbare huisdieren te vinden en terug onder controle te krijgen om de harmonie te herstellen in de eens zo vreedzame Kukoo-boom.
Reis door de geheime werelden in de gigantische Kukoo-boom om je vrienden te vinden en een einde te maken aan de opstand van de huisdieren! Dit leuke 3D-platformspel neemt je mee door de grote, kleurrijke Kukoo-wereld, waar je verschillende huisdieren onder je hoede neemt en hun individuele vaardigheden gebruikt om tegen unieke bazen te vechten, verborgen verzamelobjecten te vinden en mystieke puzzels op te lossen. Reis alleen of samen met tot drie vrienden en geniet van een avontuur met vier spelers zoals je nog nooit eerder hebt beleefd!