FIA European Truck Racing Championship
The European Truck Racing Championship is one of the most spectacular and challenging motor racing competitions.
The driving difficulty and many unique race features have been faithfully reproduced with the KT Engine (WRC).
In ETRC, like on real-life race tracks, you need to control the temperature of your brakes so they don't overheat. You must also consider the weight of the truck when cornering, monitor tyre wear and find the best tactics for overtaking.
The official FIA ETRC game is a completely new option for all fans of racing sims.