FIA European Truck Racing Championship
Het European Truck Racing Championship is een van de meest spectaculaire en uitdagende motorsportcompetities.
De moeilijke rijomstandigheden en de vele unieke kenmerken van de race zijn getrouw nagebootst met de KT Engine (WRC).
In ETRC moet je, net als op de echte racebaan, de temperatuur van je remmen onder controle houden om te voorkomen dat ze oververhit raken. Je moet ook rekening houden met het gewicht van de truck in de bochten, de slijtage van je banden in de gaten houden en de beste tactiek vinden om in te halen.
De officiële FIA ETRC-game is een volledig nieuwe uitdaging voor alle fans van racesimulaties.