Zomborg
A deadly virus outbreak has plagued the planet and the United Nations has set up quarantine zones around the globe.
Rumors have spread that there are survivors trapped inside the quarantine zones, along with footage of grotesque, reanimated corpses roaming the streets. As the world’s governments search for the origin of the infection, they’ve deploy highly skilled mercenaries as the last hope for humanity. The fate of humanity is in your hands. It's your turn to fight the walking dead.
Create unique, customizable characters and arm yourself with 10 types of weapons. You’ll need the firepower when you get attacked by up to 100 zombies at once!