De wereld wordt geteisterd door een nieuw virus en de Verenigde Naties heeft over de hele wereld quarantainezones opgericht.
Ontwikkel unieke en aanpasbare personages en bewapen jezelf met 10 soorten wapens. Wanneer je door een horde van 100 zombies wordt aangevallen, heb je al die vuurkracht hard nodig!