Whitestone
Welcome aboard the 'Sunchaser' at the dawn of the 20th century with Jack and crew!
Backed by his good friend, Jack lands his first major career move as an apprentice in the Archaeology department aboard the colossal airship. On its capstone voyage to the Arctic, it's smooth sailing until Jack's quarters are broken into and his friend goes missing.
A madness spread across the ship. The crew looks at Jack with paranoia, and Jack looks back with the same. Unsure who to trust, Jack is forced to fight nightmares both mental and physical as he becomes the prime suspect for a terrible deed, eventually discovering the truth with the assistance of his crewmates.
Whitestone starts as an investigation and then goes far beyond. Whitestone blends RPG, horror, action, comedy and romance. Want a happy JRPG ending? Study, help out your crewmates and see the voyage completed! Want a survival horror ending? Make the... err not so right choices.
Survival is not guaranteed, not for Jack or his friends. Your choices matter. Go to the banquet with friends? Stay in the spooky infirmary alone at night? Or do neither! Torture? Or a dinner party? Multiple routes lead to not only different endings, but different storylines, protagonists and enemies.