Time Of War, Arkano'90
'Peacekeeping Forces' is a military body created by governments, with the purpose of carrying out containment missions in the most complex and dangerous conflicts. In this project you can be part of the elite of the best pilots in the world and travel to the most hostile areas of the planet for the fight for world peace. Are you ready for the challenge?
Frantic and diverse combats with Simul-Arcade gameplay, piloting state-of-the-art helicopters in adverse weather conditions.
Take control of an Arkano and feel almighty knocking down and destroying everything in your path.
They prepare you to travel to conflict zones and fight for a cause much bigger than yourself. Humanity depends on you!