Time Of War, Arkano'90
'Peacekeeping Forces' is een militair orgaan dat is opgericht door regeringen, met als doel inperkingsmissies uit te voeren in de meest complexe en gevaarlijke conflicten. In dit project kun je deel uitmaken van de elite van de beste piloten ter wereld en naar de meest vijandige gebieden van de planeet reizen voor de strijd voor wereldvrede. Ben je klaar voor de uitdaging?
Hectische en diverse gevechten met Simul-Arcade-gameplay, het besturen van ultramoderne helikopters in ongunstige weersomstandigheden.
Neem de controle over een Arkano en voel hoe almachtig alles op je pad neerhaalt en vernietigt.