Tappy Word
The aim is to create as many words as possible (or the longest word possible) from the jumble of letters – simply tap the letters to create a word, then hit the confirm button. If you get stuck, use the handy hints to reveal additional clues!
The game features four playing modes to suit players of any age or skill level: get as many correct answers as possible in Endless Mode, add some temporal pressure in Timed Mode, submit the longest word possible in each round of Challenge Mode, or guess the nine-letter words in each round of Extreme Mode!