Tappy Word is een leuk en educatief woordspel voor het hele gezin!
Het doel is om zoveel mogelijk woorden te maken (of het langst mogelijke woord) uit de wirwar van letters - tik gewoon op de letters om een woord te maken en druk dan op bevestigen. Kom je vast te zitten? Gebruik dan de handige hints om extra aanwijzingen te onthullen!
Het spel bevat vier speelstijlen die bij alle leeftijden of vaardigheidsniveaus passen: beantwoord zoveel mogelijk vragen correct in Eindeloos, zet er tijdsdruk op in Timer, dien in Uitdaging elke ronde het langst mogelijke woord in, of raad het woord van negen letters tijdens elke ronde van Extreem!