TORINTO
When a powerful and sinister wizard named Malzer steals the hearts of the Torinto kingdom’s people, hope remains in the hands of those few heroes whose bonds are strong enough to protect them from the dark sorcery. Together they must turn the tide, defeat Malzer and return the kingdom’s inhabitants to their normal, peaceful existence, but the road ahead will be filled with peril!