De machtige duistere tovenaar Malzer heeft de harten van de mensen uit Torinto letterlijk gestolen. De hoop van de mensen ligt in de handen van een paar helden die sterk genoeg zijn om ze te beschermen tegen de duistere magie. Samen moeten ze het tij keren, Malzer verslaan en de inwoners van het koninkrijk terug laten keren naar hun normale, vredige bestaan, maar de weg is vol gevaren!