Spectator
From your small office, you will monitor anomalous activity through CCTV cameras.
You have to monitor the controlled location and apply countermeasures in case of manifestations of the anomaly.
But be careful, if you miss too many anomalies, then your life will be in danger!
Realistic graphics, functional user interface, and deep spooky sound will ensure an immersive experience.