Spectator
Vanuit uw kleine kantoor zult u anomalische activiteiten volgen via bewakingscamera's.
U moet de gecontroleerde locatie monitoren en tegenmaatregelen toepassen bij manifestaties van anomalieën.
Onze audiovisuele technologieën versterken en verdiepen uw ervaringen, waardoor u meer kunt voelen.
Realistische graphics, functionele gebruikersinterface en spookachtig geluid zorgen voor een meeslepende ervaring.