We honestly can’t keep making it all up. Let’s just shoot some alien minions!
“In a time of gun and sword, the magical stone that maintains the balance of the world is stolen by high-tech aliens. The world is hanging on a thin thread. It all depends on you retrieving the magical stone…”
This is the game you have always wanted in your subconscious. Explore the dungeon, collect crazy weapons, dodge bullets and shoot‘em all up! Extremely easy and intuitive control; super smooth and enjoyable gameplay, mixed with rogue-like elements.