"De magische steen die de balans in de wereld bewaart, is gestolen door buitenaardse wezens. Het lot van de wereld hangt aan een zijden draadje. Alles hangt af van jouw vermogen om de magische steen terug te halen…"
Dit is de game die je in je onderbewustzijn altijd al wilde hebben. Verken de kerker, verzamel waanzinnige wapens, ontwijk kogels en schiet ze allemaal neer! Extreem makkelijke en intuïtieve besturing; supersoepele en plezierige gameplay, gemengd met rogue-like elementen.