Sable's Grimoire: Man And Elf
As their first year together at Amadronia Academy ends, Lisha and Sable make plans to spend their break in a bucolic elven village.
What awaits them is not the holiday they wanted. Their time away is soon spoiled by news of recent mysterious crimes. Sable and Lisha encounter one shocking revelation after another: mind control, forbidden magic, and a new side to Lisha’s father's past.
With the chaos going on around them, is a tender moment between man and elf too much to wish for?