Running Fable
Running Fable presents a new take on the racing genre, adding a fresh item placement mechanic that enhances the experience from just going from point A to B, while keeping rounds fast-paced.
Each item placement can drastically change the racetrack, choose between land, water, or air traps.
You can even trick your rivals by hiding your traps beneath a bush… the possibilities are endless!