Running Fable
Running Fable introduceert een frisse kijk op het racegenre en voegt een nieuw mechanisme voor het plaatsen van items toe dat de ervaring verbetert van simpelweg van punt A naar B gaan, terwijl de rondes snel blijven.
De locatie van elk item kan het racecircuit drastisch veranderen, kies tussen grond-, water- of luchtvallen.
Je kunt zelfs je rivalen voor de gek houden door je vallen onder een struik te verstoppen... De mogelijkheden zijn eindeloos!