Re.Surs
On a cold evening, Detective Sullivan receives a message from the Superintendent, a longtime colleague.
The message says that there has been a terrifying incident that occurred in Social District of Modern-City.
This incident disrupted the work of a vital processing building of the Re.Surs (the perfect source of energy).
This peculiar event will entail the discovery of an extremely dangerous criminal who wants to encroach, in the truest sense of the word, the precarious peace in Modern-City and throughout the Continent.
◆ A story-driven game of fighting through different places, you will visit technological Modern-City and Nexus Tower labs, the pyramids in Saxara-City, as well as the abandoned places of Enjoy-City - the city of pleasure.
◆ Use the heroes’ arsenal and abilities in the battle against the bosses that will come your way.
◆ Uncover the secrets of Re.Surs - specific source of dark energy and stop the interdimensional invasion of demons.
◆ Detective Jessie has the skills to dash quickly, which allows her to take better positions, and her ultimate ability allows you to destroy multiple enemies at the same time!
◆ Basil B has control abilities: enemies have no chance to get close to him, and the ultimate ability allows you to apply this effect massively!
◆ Helga Hoft can move easily vertically and is also assisted by a hand-held drone turret in battle, making her the most valuable hero in battles against large hordes of enemies!