Op een koude avond ontvangt Detective Sullivan een bericht van de Superintendent, een oude collega.
In het bericht staat dat er een angstaanjagend incident heeft plaatsgevonden in het Social District van Modern-City.
Dit incident heeft het werk van een vitaal verwerkingsgebouw van de Re.Surs (de perfecte bron van energie) verstoord.
Deze merkwaardige gebeurtenis zal de ontdekking van een uiterst gevaarlijke misdadiger met zich meebrengen, die in de waarste zin van het woord de wankele vrede in Modern-City en op het hele continent wil aantasten.
◆ Een verhaalgedreven spel waarin je vecht door verschillende plaatsen, je zult technologische Modern-City en Nexus Tower labs bezoeken, de piramides in Saxara-City, evenals de verlaten plaatsen van Enjoy-City - de stad van plezier.
◆ Ontrafel de geheimen van Re.Surs - specifieke bron van donkere energie en stop de interdimensionale invasie van demonen.
◆ Detective Jessie heeft de vaardigheden om snel te sprinten, waardoor ze betere posities kan innemen, en haar ultieme vermogen stelt je in staat om meerdere vijanden tegelijk te vernietigen!
◆ Basil B heeft controlevaardigheden: vijanden hebben geen kans om dicht bij hem te komen, en de ultieme vaardigheid stelt je in staat om dit effect massaal toe te passen!
◆ Helga Hoft kan zich gemakkelijk verticaal verplaatsen en wordt in de strijd ook nog eens bijgestaan door een handheld drone turret, waardoor ze de meest waardevolle held is in gevechten tegen grote hordes vijanden!