Party Hard
In Party Hard, you play as someone who is really tired of the neighbors having loud parties. Instead of calling the police, you decide it’s a better idea to kill everyone – using your faithful knife and the environment. The tactical strategy follows a series of killings at parties through-ought the USA.
Party Hard has semi-procedural environments and focus on unique ways of killing people. In the greatest traditions of sneaking games, your main goal is not to get caught, while silently picking off unsuspecting victims one by one. Dancing and blending in during a suspicious situation is key.