Nirvana Pilot Yume
Nirvana Pilot Yume is the cure for your ‘80s sci-fi anime nostalgia: a retro-synthwave world with space races inspired by the DOS classic game and a steamy visual novel of romance and redemption. Rise the volume and turn on the neon lights: welcome to 3080.
Welcome to 3080: the barrier of the Speed of Light has been broken, and the Atanasij Power Engines allow spaceships to travel at Ultrathought speed.
War is just a memory, and interplanetary disputes are now settled in the G.U.R.U. (Great Ultrathought Race of the Universe), where selected pilots of each Orbital City compete in enormous interplanetary circuits.
Win back your place among the best pilots of Alba Proxima and find the love you have lost! Help Yume, a young girl dreaming to become a Nirvana Pilot, to master the incredible speed of the Ultra-Engine and make choices during the story events.