Nirvana Pilot Yume
Nirvana Pilot Yume is de remedie voor je sci-fi anime-nostalgie uit de jaren 80: een retro-synthwave-wereld met ruimte-races geïnspireerd op de klassieke DOS-game en een stomende visuele roman over romantiek en verlossing. Verhoog het volume en zet de neonlichten aan: welkom in 3080.