NUTS
A single-player surveillance mystery set in a remote forest - record the squirrels, report your findings… and uncover the secret that the curious creatures are hiding.
Gear up your caravan, boot up your GPS, spread out your map and head for the depths of Melmoth Forest. As a rookie field researcher, you’ll place cameras during the day, and watch the footage at night, tracking the movements of a scurry of squirrels.
… when you can review all of the content you captured in your DIY control center. Comb your footage for the information needed to complete your mission and send proof to your boss Dr Nina Scholz back at the research institute. With both of you on the case, maybe you can figure out what’s really going on?
You are a tiny cog in the ever-grinding machinery of Viago University’s research efforts. You’ve been sent on assignment to live alone in a dinky caravan in Melmoth Forest. Your job? To figure out where the native squirrels nest and what mysterious business they get up to.