Een surveillance-mysterie voor dat zich afspeelt in een afgelegen bos - video-tape de eekhoorns, analyseer de tapes ... en ontrafel het geheim dat de nieuwsgierige wezentjes verschuilen.
De missiebriefing geeft je een startpunt, maar het is aan jou om de optimale lay-out voor je uitrusting uit te zoeken. Verken de wonderen en mysteries van het raadselachtige Melmoth Forest overdag, en wanneer de avond valt ...
… bekijk je de inhoud die de videocameras hebben vastgelegd in je doe-het-zelfcontrolecentrum. Scan je beeldmateriaal op zoek naar eekhoorns om je missie te voltooien en stuur het bewijs naar je baas, onderzoekster dr. Nina Scholz. Met jullie beiden hoofden bij elkaar, kunnen jullie er misschien achter komen wat er hier aan de hand is?
Je bent een kleine maar belangrijke speler in de onderzoeksinspanningen van Viago Universiteit en je bent op opdracht gestuurd om op je eentje in een kleine caravan in Melmoth Forest te verblijven. Jouw taak? Om erachter te komen waar de inheemse eekhoorns nesten en met wat voor mysterieuze zaken ze verwikkeld zijn.