Monster Loves You Too!
Emerging starved and isolated in the ruthless city of Asch, you're snatched up and thrust into the Coop, a treacherous den teeming with duplicitous fellow monsterlings. Amid the chaos, you find unexpected allies, united in the struggle to resist base instincts and exploit your unique traits of BRAINS, GUTS, and FLESH. Together, you face the challenge of escaping, resisting your own monstrous impulses and forging a new path in the city's dangerous backstreets and beyond.